Publikacje

  • The Changing Maritime Industry Sector in Poland: Organizational Field and Organizational Culture

    Agnieszka Kołodziej-Durnaś

    Scientific Journal of Maritime Research/Pomorstvo Dec 2019 vol.33(2):241-246

    Czytaj więcej
  • Wise functioning and coping strategies in adolescents: Age as an intervening variable

    Szcześniak, M., Rodzeń, W., Malinowska, A., Kaliczyńska, L., Świątek, A. H.

    Psychologia Wychowawcza, 55(13), 104-120

    Czytaj więcej
  • Labour Milieu of Merchant Seamen's Crews - Economization versus Human Relations

    Arkadiusz Kołodziej, Agnieszka Kolodziej-Durnaś

    March 2018 Transformations in Business and Economics 17(1)

    Czytaj więcej
  • Cultural Diversity as a Source of Integration and Alienation - Nations, Region, Organizations

    (eds.) Oxana Kozlova, Agnieszka Kolodziej-Durnas

    monografia zbiorowa; wśród autorów: Geert Hofstede, Marek S. Szczepański, Zvika Orr, Thomas Lunden, Frantisek Zich, Grzegorz Kaczyński

    Czytaj więcej
  • Miscellanea Anthropologica et Sociologica 2017/ 4 (18)

    Agnieszka Jeran, Monika Basińska, Elżbieta Kolasińska, Arkadiusz Kołodziej, Agnieszka Kołodziej-Durnaś, Magdalena, Witold Nowak, Bartosz Mika Leszko,

    Dorobek konferencji "Miejsce pracy przyszłości - przestrzeń innowacji, imitacji, instrumentalizacji?", która odbyła się w 2017 roku

    Czytaj więcej
  • Opuscula Sociologica nr 2 / 2016

    Jolanta Gładys-Jakóbik, Sławomir Banaszak, Rafał Tuziak, Agnieszka Jeran, Arkadiusz Tuziak, Marzena Sylwia Kruk, Lidia Domańska, Anna Kozłowska, Agnieszka Kołodziej-Durnaś

    Dorobek konferencji z 2016 roku. Socjologia organizacji, socjologia pracy, funkcje nauki, socjologia wiedzy.

    Czytaj więcej
  • Reklama społeczna - między problemami społecznymi a innowacjami

    red. Agnieszka Kołodziej-Durnaś

    Reklama społeczna jest obecna w naszym życiu od bardzo dawna, choć dopiero od czasów transformacji ustrojowej jej rola wydaje się systematycznie wzrastać. Jej znaczenie odzwierciedla kondycję społe-czeństwa obywatelskiego a jednocześnie na nie oddziałuje. Jest jednym ze zwierciadeł, w którym możemy się przeglądać i dzięki temu zmieniać. Niniejsza publikacja powstała między innymi z powodu głębokiego przekonania redaktorki o tym, że reklama społeczna jest efektem działalności, w której może, i powinna, być wykorzystywana wiedza socjologów. W szczególności ta traktująca o problemach społecznych, możliwościach ich diagnozowania i reagowania na nie, a także ta o innowacjach społecznych, jako odpowiadających na wspólnotowe potrzeby. W tomie zamieszczono rozdziały, w których wyobraźnia socjologiczna mierzy się właśnie z zagadnieniami współczesnej reklamy społecznej i powiązanymi z nią aspektami problemów i innowacji.

    Czytaj więcej