Publikacje
The Changing Maritime Industry Sector in Poland: Organizational Field and Organizational Culture
Scientific Journal of Maritime Research/Pomorstvo Dec 2019 vol.33(2):241-246
Czytaj więcejWise functioning and coping strategies in adolescents: Age as an intervening variable
Psychologia Wychowawcza, 55(13), 104-120
Czytaj więcejLabour Milieu of Merchant Seamen's Crews - Economization versus Human Relations
March 2018 Transformations in Business and Economics 17(1)
Czytaj więcejCultural Diversity as a Source of Integration and Alienation - Nations, Region, Organizations
monografia zbiorowa; wśród autorów: Geert Hofstede, Marek S. Szczepański, Zvika Orr, Thomas Lunden, Frantisek Zich, Grzegorz Kaczyński
Czytaj więcejMiscellanea Anthropologica et Sociologica 2017/ 4 (18)
Dorobek konferencji "Miejsce pracy przyszłości - przestrzeń innowacji, imitacji, instrumentalizacji?", która odbyła się w 2017 roku
Czytaj więcejOpuscula Sociologica nr 2 / 2016
Dorobek konferencji z 2016 roku. Socjologia organizacji, socjologia pracy, funkcje nauki, socjologia wiedzy.
Czytaj więcejReklama społeczna - między problemami społecznymi a innowacjami
Reklama społeczna jest obecna w naszym życiu od bardzo dawna, choć dopiero od czasów transformacji ustrojowej jej rola wydaje się systematycznie wzrastać. Jej znaczenie odzwierciedla kondycję społe-czeństwa obywatelskiego a jednocześnie na nie oddziałuje. Jest jednym ze zwierciadeł, w którym możemy się przeglądać i dzięki temu zmieniać. Niniejsza publikacja powstała między innymi z powodu głębokiego przekonania redaktorki o tym, że reklama społeczna jest efektem działalności, w której może, i powinna, być wykorzystywana wiedza socjologów. W szczególności ta traktująca o problemach społecznych, możliwościach ich diagnozowania i reagowania na nie, a także ta o innowacjach społecznych, jako odpowiadających na wspólnotowe potrzeby. W tomie zamieszczono rozdziały, w których wyobraźnia socjologiczna mierzy się właśnie z zagadnieniami współczesnej reklamy społecznej i powiązanymi z nią aspektami problemów i innowacji.
Czytaj więcej